Wednesday, January 28, 2009

My Babies, I've been waiting for u ~~!!

Salam sejahtera pengunjung2 blog aku~~
Akhirnya.. Setelah lama aku tunggu.. sejak tahun lepas...
Akhirnya..
AKHIRNYA....

ak dah DAPAT ~~!!

JANG JANG JANG~~!!

Detective Conan & Pokemon The Movie yg TERBARU ~~!!

AAAAAAHHH~~XD (dah giler.. -_-")

Dah jadi sebahagian daripada koleksi ku~~~seperti di bawah~~~

ahahaha~~ mesti korang ckp ak nih anime maniac kan? kan? kan?

tapi.. itu semua dah berlalu.... zaman silam..... semua yg dlm gambar tu..... adalah koleksi zaman-zaman lampau dahulu kala.......... kerana...... sekarang dah ada................... INTERNET~~

sangat senang hanya klik dan download~~ mwahahaha~~ tapi kalo cam yg movie punyer tuh, sah sah aku beli. koleksi yang mesti ada. saya ulangi, MESTI ADA~~

Baiklah, dah cukup mengenai 'kegilaan' aku. sebenarnya nak tunjukkan video (slideshow shj ya~~) yg baru dibuat, inspirasi oleh Shazu atau lebih dikenali sebagai 7aman7 (aku panggil aman jer). yg nih saje2 jer buat (xde nilai komersial, xde nilai pape lah..), guna WMM,.. eii aman, Ulead yg aman ckp tuh yg mana satu ek? bukak website nak download Ulead, hah.. berderet byk senarai die.. x tau yg mana satu..

so~~ kita enjoy~~

2 comments:

  1. hohoho,not bad la.. ok wat video ni... ulead pun lebih kurang jer cuma lebih fleksinle n lebih byk transition yg menarik.. =)

    aman guna ulead9. tp skang dah ada sampai ulead12.. try tgk kat google.. maybe ada.. klu nak sama ngan aman, gune la ulead9. hehehe,best jugak..

    ReplyDelete
  2. tq2 dah jumpe ulead11 kat google, tapi x download lg pasal saiz teramat besar. kena dwnload kat rumah. sini wireless law yah leh..

    camner ending die? suprise x? hakhakhak~

    ReplyDelete